sirim?DOT?Snell?

malang xberbau...disebabkab nak murah...sanggup beli helmet yg tidak melalui pemeriksaan sirim...oleh itu,selaras dengan seruan kerajaan,aku sarankan pada kawan2 semua belilah helmet yg diluluskan sirim...berhabis sikit xpa,daripada berhabis nak bayar bil hospital + keranda + batu nisan + upah gali...fikir2kan lah...
"Kita perlu bekerjasama dan berusaha untuk meningkatkan kefahaman, penyertaan dan penglibatan orang ramai dalam program-program kemasyarakatan keselamatan jalan raya bagi mewujudkan budaya berhemah."
byDatuk Suret Singh,Ketua Pengarah JKJR

2 kutukan!:

June 7, 2009 at 9:48 PM Encik Chao said...

aku tak paham dengan kerajaan mesia ni..
elmet yg dibuat dari plastik baldi tu lah yg die nak soh kite pakai..
nak soh sume orang pakai moto ni mati cepat kot..
padahal SNELL punye rules n regulation untuk elmet ni lagi la ketat..
tak mcm sirim..
pelik tol laaa...

June 9, 2009 at 8:20 PM bobostrobos said...

tau xpe..aku dah bnyk kali jatuh dgn helmet fiber..walaupun helmet ni sume berpuluh2 tahun tapi alhamdulillah...xde pape..berbanding dgn member2 aku yg jatuh dengan plastik besen,berderai..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...