tarikh keramat 09.09.09

huuuuu tarikh ni mmg keramat...mmg aku rase something je hr ni...rase2 pening2 sket..malas nak buat keje ( aku mmg pemalas pon)..asyik nak tdo je 1 hari..(mmg kuat tdo pon hahahahha)...rupa2 nya aku kemalangan! wahahahahaha!!! sbnrnye bkn xcden pon..cuma kecuaian sewaktu mengambil selekoh tajam...wahahahaha!!!hurmmm...hari ni malas nak g bazar...so aku ngan si acap decide nak g kfc....berbuka mmg best..dpt ayam besar hari ni..yg si acap dpt ayam besar jari je..wuahahahahha....so lepas berbuka,ktorg pon straight balik...mase lalu kt round-about...aku cabar swuh amek lap...(acap bawak moto aku,aku dok kt blkng smbl makan lebihan fries td)....so,next ade simpang 3...aku swuh acap amek lap...sekali mamat ni amek lap,xhengat punye rendah....passanger belakng dah le berat...sapu bersih jalan le jawabnye....wahahahahaha....acap over-konfiden,amek lap mcm kevin schwantz...disebabkan acap dok kt depan,so kaki die kt dalam...xde pape...cume tangan dia teruk...yg aku pulak,mengalami kecederaan belah kiri..lutut + kaki kiri + tapak tangan kiri...acap ckp aku pitam kejap...mgkn sbb kpale aku terhentak kt jalan....take time jgak untuk aku bangun....ramai jugak yg datang tolong..thanx otai2 sekalian..all of u r truly rider!...bila muhasabah balik..bnyk pengajaran aku dapat..wahahaha!!

pengajaran 1 : bulan pose kene jaga penglihatan . puasa mata!
pengajaran 2 : bulan pose kene jaga percakapan . puasa mulut!
pengajaran 3 : jangan panggil org "si tempang"...kan diri sendiri dah tempang...wakakakakak!!

.....dan banyak lagi lah yg aku rase patut dijadikan pengajaran.....fikr2kan lah sendiri..huhuhu :(

padan muka aku!!!


NASIHAT KERAS DARI SAYA :
PAKAI HELMET TU,IKAT LAH BETUL2....SETELAH BEBERAPA KALI XCIDEN,ALHAMDULILLAH SIKAP PRIHATIN MENGIKAT TALI HELMET TELAH MENYELAMATKAN NYAWA SAYA...
SYUKUR ALHAMDULILLAH!!!!



hari ni aku bg award kt acap sbb berani amek lap setelah dicabar ringan!! acap " the schwantz"....

4 kutukan!:

September 11, 2009 at 3:40 PM hilmi said...

moga cepat sehat ceria untuk menyambut raya nanti bro.. ^_^
lain kali nk amik lap, pakai rider suit la..

September 12, 2009 at 6:44 AM Unknown said...

baru balik buke pose la brader..xkan nak pki suit time buke..wakakakaka

September 13, 2009 at 3:24 PM AdeQ JuE said...

kan betul serkap jarang kite kat fb, betul2 BGH yg gedik cam tuan dia tu menggedikkan diri. so, betul la kata2 anda, bulan2 pose ni kene byk bermuhasabah diri. sekian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...